Klantenservice

Inmeetservice – Tarieven 

Wilt u dat wij het glas professioneel bij u komen inmeten? Dat kan! Voor deze service hanteren wij de volgende tarieven (exclusief btw): 

  • Binnen 20 km vanaf Rotterdam: €100,- 
  • Afstand tussen 21 en 50 km vanaf Rotterdam: €150,- 
  • Laat u het glas liever door ons monteren dan is de inmeet service gratis.
  • Wij stellen graag een offerte op voor beide diensten. Gaat u akkoord, dan zetten wij ons volledig in om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en uw tevredenheid te garanderen.

Contactgegevens:

Telefoon / WhatsApp: 0685705580

Telefoon / WhatsApp: 0648745131

E-mail: info@royalglashandel.nl

Wij proberen uw bericht zo snel mogelijk te beantwoorden, meestal binnen één werkdag.

Hoe snel kunnen jullie glas leveren en plaatsen?

Afhankelijk van het type glas is levering en plaatsing vaak binnen enkele dagen mogelijk. Bij spoed doen we ons best om u nog sneller te helpen.

Doen jullie ook glas montage?

Ja, we doen ook met montage.

Neem direct contact met ons op. Wij zorgen voor een snelle tijdelijke oplossing en bespreken daarna de mogelijkheden voor vervanging.

Vakkundig en betrouwbaar.

Duidelijke communicatie en eerlijke prijzen.

Snelle levering en nauwkeurige plaatsing.

Voor het aanvragen van een offerte kunt u ons een e-mail sturen met uw wensen naar: info@royalglashandel.nl

Bij Royal glashandel staat klanttevredenheid voorop. We doen ons uiterste best om jouw bestelling vlekkeloos te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten – we helpen je graag.

Hoe dien je een klacht in?

Heb je een klacht over een product, de levering of onze service? Neem dan contact met ons op via:

E-mail: info@royalglashandel.nl
Telefoon: 0685705580

Telefoon: 0648745131

Vermeld in je bericht alsjeblieft:

Je naam

Bestellingnummer

Omschrijving van je klacht

Eventueel foto’s als het om een beschadigd product gaat

Wat kun je van ons verwachten?

Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van je klacht.

Binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst krijg je van ons een inhoudelijke reactie.

We zoeken altijd samen met jou naar een passende oplossing.

Niet tevreden met de afhandeling?

Indien je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht, kun je deze ook voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR-platform (Online Dispute Resolution).

Openingstijden

Maandag:07-16
Dinsdag:07-16
Woensdag:07-16
Donderdag:07-16
Vrijdag:07-16
Zaterdag:Gesloten
Zondag:Gesloten

locatie

Mijn Wagen
Dichtbij Verlanglijst
Categorieën
Chat openen
Scan de code
Hallo 👋
Kunnen we je helpen?